عشق من

دل نوشته و کلام معصومین

عشق من

دل نوشته و کلام معصومین

رنگ خدا

                     به نام خدایی که  

                                   جهان جلوه ای از  

                                           جمال قدرت اوست  

             

                         ای خدایی که جهان روشن زنور توست  

                          بی تو چگونه می شود به  

       جهان نگریست که بی وجود تو جهان را رنگی نیست وتو خود فرموده ای که : (( صبغة الله ومن احسن من الله صبغه)) 

 

                             و زیباترین رنگها رنگ خداست  

                          ای خدا چقدر دلم گرفته است  

     یادش به خیر وقتی که کوچک بودیم       میگفتیم دروغگو دشمن خداست اما حالا چه راحت دروغ  می گوییم حتی به خودمان وماچقدر از تودور    شدیم  یادمان رفت که خدایی هم هست که ما رو می پاد واز اون بالا داد میزنه آی آدما حواستون کجاست یادتون رفت که من شما رو خلق کردم  

  

 

 خدایا منو ببخش که فراموشت کردم تو لحظه هایی که تو مرا فراموش نکردی .  

 

خدایا اگه به من بگن کیو بیشتر از همه دوست داری ؟ 

 نمی دونم چی بگم   

 

 

 

 

 ولی اگه بپرسن بهترین دوستت کیه؟ 

داد می زنم و میگم خدا   

 خدا جون دوست دارم...............

 

 

 

 

 سخن معصومین(ع):

 

 " گریه ازترس خداوند موجب نجات از آتش خواهد بود " (امام حسین (ع)) 

   

   "بخیل کسی است که از سلام کردن به دیگران بخل وخودداری ورزد "

  

" کم بهره ترین مردم از صفت مردانگی کسی است که دروغگو باشد "

 

 

 

 

 

 

 پیامبر (ص): 

                "فرزند صالح گلی از گلهای بهشت است "

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 دل من دیرزمانی است که شوق پریدن دارد ..................... 

کاش بارانی شوم  کاش مثل کبوترها بی محابا به زیر باران پرواز کنم ....... 

 کاش اما نمی دانم چرا من از پرواز می ترسم ............

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد